Календарь знаменательных дат на МАЙ: 1 мая — Праздник труда; 1 мая — 100 лет со дня рождения В. Астафьева, российского писателя (1924-2001); 5 мая — Международный день борьбы за права инвалидов; 5 мая — Международный день печати; 6 мая — 120 лет со дня рождения П. Труса, белорусского поэта 9 мая — День Победы; 9 мая — 100 лет со дня рождения Б. Окуджавы, российского поэта, композитора, прозаика и сценариста (1924-1997); 10 мая — 100 лет со дня рождения российской поэтессы Ю. Друниной (1924-1991); 11 мая — 120 лет со дня рождения С. Дали, испанского художника-сюрреалиста, писателя (1904-1989); 12 мая — День Государственного герба и Государственного флага Республики Беларусь; 15 мая — Международный день семьи; 18 мая — Международный день музеев; 20 мая — 225 лет со дня рождения французского писателя Оноре де Бальзака (1799-1850); 21 мая — 100 лет со дня рождения Б. Васильева, российского писателя, общественного деятеля (1924-2013) 24 мая — День славянской письменности и культуры; 25 мая — 120 лет со дня рождения А. Русака, белорусского поэта (1904-1987); 31 мая — Всемирный день без табака; 31 мая — 125 лет со дня рождения Л. Леонова, российского писателя (1899-1994).

29 апреля 2020

ТЫДЗЕНЬ ДЗІЦЯЧАЙ КНІГІ


" ПІШУ ЗЯМЛІ МАЁЙ КРАСУ..."

 Сустрэча з мастаком і паэтам.


       Пад час Тыдня дзіцячай кнігі мы павінны былі сустрэцца з вельмі мужным, таленавітым і цікавым чалавекам, мастаком і паэтам, нашым земляком Галушка Анатолем Мікалаевічам.  


     Творчасць Анатоля Мікалаевіча знаёма далёка за межамі нашай краіны.
У 17 гадоў ён застаўся інвалідам. Спачатку бальніца, аперацыіі, рэабелітацыі. Потым прысуд - інвалід.  Але насуперак лёсу не скарыўся, не застаўся нерухома ляжаць у ложку. Спачатку шмат чытаў. Увесь вольны час. А вольнага часу было ой колькі многа. Патом паспрабаваў маляваць, а потым і пісаць вершы, эсе, невялічкія апавяданні.

 Калі вы не ведаеце хто такі Анатоль Мікалаевіч паглядзіце гэта відэа.


Вельмі шкада, што не адбылася у нас выстава карцін мастака, якую мы так сама планавалі правесці на Тыдні дзіцячай кнігі, але мы не адмянялі яе, а проста перанеслі на больш позні час. А вершы Анатоля Мікалаевіча ў выкананні вучняў школы вы можаце паслухаць ужо сёння.




Мы жадаем здароўя Анатолю Мікалаевічу. 
Жадаем плённай працы і доўгіх гадоў жыцця. 
Мы абавязкова сустрэнемся ў сценах нашай бібліятэкі. 
Будзем вельмі чакаць!