Календарь знаменательных дат на МАЙ: 1 мая — Праздник труда; 1 мая — 100 лет со дня рождения В. Астафьева, российского писателя (1924-2001); 5 мая — Международный день борьбы за права инвалидов; 5 мая — Международный день печати; 6 мая — 120 лет со дня рождения П. Труса, белорусского поэта 9 мая — День Победы; 9 мая — 100 лет со дня рождения Б. Окуджавы, российского поэта, композитора, прозаика и сценариста (1924-1997); 10 мая — 100 лет со дня рождения российской поэтессы Ю. Друниной (1924-1991); 11 мая — 120 лет со дня рождения С. Дали, испанского художника-сюрреалиста, писателя (1904-1989); 12 мая — День Государственного герба и Государственного флага Республики Беларусь; 15 мая — Международный день семьи; 18 мая — Международный день музеев; 20 мая — 225 лет со дня рождения французского писателя Оноре де Бальзака (1799-1850); 21 мая — 100 лет со дня рождения Б. Васильева, российского писателя, общественного деятеля (1924-2013) 24 мая — День славянской письменности и культуры; 25 мая — 120 лет со дня рождения А. Русака, белорусского поэта (1904-1987); 31 мая — Всемирный день без табака; 31 мая — 125 лет со дня рождения Л. Леонова, российского писателя (1899-1994).

15 февраля 2019

  Незвычайныя героі Паўла Місько

 (Літаратурны квэст па кнізе П.А.Місько "Бульбобы")


На Тыдні беларускай мовы і літаратуры бібліятэка наведалася ў 6 "Б" клас. Разам з хлопцамі Колем і Толем вучні падарожнічалі па этапах квэсту, зараблялі літары-ключы, паказвалі сваю эрудыцыю, хуткасць, кемлівасць. У напружанай атмасферы спрабавалі ўспомніць падрабязнасці аповесці Паўла Місько "Прыгоды Бульбобаў", каб разгадаць крыжаванкі, перакласці з беларускай на рускую мову словы, адказаць на пытанні. 

Складалі вершы, заўзята, як агенты 007, шукалі таямнічыя канверты з заданнямі.


 Праявілі артыстычныя здольнасці і таленты, калі прыйшлося паказаць шчанюкоў, сабак, катоў. 



Зараблялі балы, атрымлівалі ключы.
 У напружанай барацьбе перамагла каманда Жоўтых, але задавальненне атрымалі ўсе.
    Вучні пазнаёміліся з цікавай кнігай цудоўнага аўтара. Даведаліся пра што думаюць шчанюкі, якія толькі што нарадзіліся, як яны сталеюць, як пазнаюць свет, у якія смешныя ці небяспечныя становішчы пры гэтым трапляюць, чым яны падобныя на сваіх гаспадароў хлапчукоў. Незвычайныя героі Паўла Місько шмат чаму навучылі чытачоў, што трэба сябраваць, быць смелым, дапамагаць адзін аднаму. Спадзяемся, гэтая навука дапаможа ім у жыцці.