Календарь знаменательных дат на МАЙ: 1 мая — Праздник труда; 1 мая — 100 лет со дня рождения В. Астафьева, российского писателя (1924-2001); 5 мая — Международный день борьбы за права инвалидов; 5 мая — Международный день печати; 6 мая — 120 лет со дня рождения П. Труса, белорусского поэта 9 мая — День Победы; 9 мая — 100 лет со дня рождения Б. Окуджавы, российского поэта, композитора, прозаика и сценариста (1924-1997); 10 мая — 100 лет со дня рождения российской поэтессы Ю. Друниной (1924-1991); 11 мая — 120 лет со дня рождения С. Дали, испанского художника-сюрреалиста, писателя (1904-1989); 12 мая — День Государственного герба и Государственного флага Республики Беларусь; 15 мая — Международный день семьи; 18 мая — Международный день музеев; 20 мая — 225 лет со дня рождения французского писателя Оноре де Бальзака (1799-1850); 21 мая — 100 лет со дня рождения Б. Васильева, российского писателя, общественного деятеля (1924-2013) 24 мая — День славянской письменности и культуры; 25 мая — 120 лет со дня рождения А. Русака, белорусского поэта (1904-1987); 31 мая — Всемирный день без табака; 31 мая — 125 лет со дня рождения Л. Леонова, российского писателя (1899-1994).

14 апреля 2017

ЦІКАВЫЯ СУСТРЭЧЫ З ЦІКАВЫМІ ЛЮДЗЬМІ

 14 красавіка ў нашай бібліятэцы прайшла незвычайная сустрэча. Незвычайная не таму, што ў госці да чытачоў прыйшоў пісьменнік Валерый Гапееў, ён, дзякуй Богу, часты госць у сценах нашай школы, а таму, што сустракаліся з ім не настаўнікі, не вучні старэйшых класаў, а другакласнікі. Усім вядома, што піша  Валерый Мікалаевіч ў асноўным для падлеткаў, у апошні час нават для больш дарослых чытачоў. Але ёсць у яго адна кніжка, якая называецца "Сонечная паляна", і разлічана яна як раз на малодшых школьнікаў.
Сустрэча адбылася вельмі жывая і бадзёрая. Мусіць і сам аўтар не чакаў такога пылу з боку чытачоў: яны не толькі перабіваючы адзін-аднаго адказвалі на пытанні, задавалі свае, адгадвалі загадкі, але яшчэ і праінсцэніравалі казку, намалявалі малюнкі і не толькі да казкі "Сонечная паляна", деці адшукалі другія гісторыі, якія Валерый Мікалаевіч друкаваў у часопісе "Вясёлка". Гэта вельмі ўразіла і ўсхвалявала пісьменніка і ён паабяцаў абавязкова яшчэ раз наведацца ў бібліятэку, як толькі выйде наступная кніга для дзяцей. Будзем чакаць :).