Календарь знаменательных дат на МАЙ: 1 мая — Праздник труда; 1 мая — 100 лет со дня рождения В. Астафьева, российского писателя (1924-2001); 5 мая — Международный день борьбы за права инвалидов; 5 мая — Международный день печати; 6 мая — 120 лет со дня рождения П. Труса, белорусского поэта 9 мая — День Победы; 9 мая — 100 лет со дня рождения Б. Окуджавы, российского поэта, композитора, прозаика и сценариста (1924-1997); 10 мая — 100 лет со дня рождения российской поэтессы Ю. Друниной (1924-1991); 11 мая — 120 лет со дня рождения С. Дали, испанского художника-сюрреалиста, писателя (1904-1989); 12 мая — День Государственного герба и Государственного флага Республики Беларусь; 15 мая — Международный день семьи; 18 мая — Международный день музеев; 20 мая — 225 лет со дня рождения французского писателя Оноре де Бальзака (1799-1850); 21 мая — 100 лет со дня рождения Б. Васильева, российского писателя, общественного деятеля (1924-2013) 24 мая — День славянской письменности и культуры; 25 мая — 120 лет со дня рождения А. Русака, белорусского поэта (1904-1987); 31 мая — Всемирный день без табака; 31 мая — 125 лет со дня рождения Л. Леонова, российского писателя (1899-1994).

05 апреля 2019

Дзень чацвёрты

Кнігі Валерыя Гапеева.

Рэтраспектыва.

 4 красавіка чытачы бібліятэкі сабраліся для сустрэчы з цікавым чалавекам, пісьменнікам, журналістам, лаўрыатам шматлікіх прэмій Валерыям Мікалаевічам Гапеевым. Валерый Мікалаевіч майстар дэтэктыўных сюжэтаў, інтрыгоўных загадак і захапляльных развязак, а таксама тонкай псіхалагічнай прозы для падлеткаў і дарослых,. Ён спрабуе сябе ў самых разнастайных жанрах ад апавяданняў і казак да драматургіі і трыллераў. Піша для рознаўзроставых чытачоў і кожны яго наступны твор лепшы за папярэдні.
Вельмі прыемна, што Валерый Мікалаевіч ніколі не адмаўляецца сустрэцца з нашымі чытачамі. З нагоды выхаду яго чарговай, дзевятай, кнігі, мы вырашалі ўспомніць усе, што ён выдаў за апошнія гады. Пачалі, вядома, з “Пасткі на рыцара”. Валерый Мікалаевіч расказаў, як складалася кніга, якія творы ён адбіраў для сваёй першай кнігі, і наогул, як ён стаў пісьменнікам.



Настаўніца літаратуры Паляшчук Галіна Анатольеўна вельмі шчыра і кранальна прачытала адно з апавяданняў пісьменніка – “Бярозкі за ваколіцай”.

На сустрэчы выступалі і школьнікі, і настаўнікі. Абмяркоўвалі кнігі, дзякавалі аўтару. Прыйшлі да высновы, што ў кнігах Валерыя Гапеева няма падлеткавых ці дарослых праблем, яны пра праблемы людзе. І кожны стараецца вырашаць іх па-свойму, каб застацца ў згодзе з сабой, сваім сумленнем, каб застацца чалавекам. Праблемы спадарожнічаюць з чалавекам усё жыццё. Таму чытаць творы Гапеева цікава ў любым узросце.


 На заканчэнні Валерый Мікалаевіч атрымаў падарунак – буктрэйлер па кнізе “Мая мілая ведзьма”, які знялі старшакласнікі. Вы таксама можаце з ім пазнаёміцца.